شما برای انجام اسباب کشی به بهترین روش نیازمند یه برنامه ریزی دقیق و عملکردی حساب شده میباشید.
لازمه ی یافتن بهترین روش برای یک اسباب کشی این است که اول از همه قبول کنیم که هر کاری راهی دارد و هر فردی توانایی انجام یک کار را دارد. و همه چیز را پیش‌بینی کنید

رسم است که برای انجام صحیح یک کار بزرگ از افراد باتجربه نظرخواهی کنیم . مشاوران زبده ی شما در اتوبار پارک وی با تجربه ای بسیار طولانی در امر اسباب کشی شما را در انجام اسباب کشی آسان و بی دردسر همراهی خواهند کرد . تجربه‌های ریز و درشت افراد توانا می‌تواند کمک موثری در بالا بردن کارایی شما داشته باشد. بعد از این مشورت با مشاوران اتوبار پارک وی یافتن توانایی افراد درگیر پروژه دومین اقدام درست عملیاتی شماست . اینکه هر فردی در انجام چه کاری قدرتمند است یک کشف بسیار ارزشمند در کشف بهترین روش اسباب کشی است . ( اگر زمان انجام اینکار را ندارید تیم اجرایی اتوبار پارک وی اینبار هم به کمک شما میشتابد و با استفاده از نیروهای هوشمند اتوبار پارک وی میتوانید با خیال راحت اسباب کشی را به عهده اتوبار پارک وی بسپارید. )

جمع آوری درست اقلام خرده ریز یکی از مهمترین راهکارهای انجام یک اسباب کشی درست است . بهتر است  خسیسی را کنار گذاشته و به جای این‌که کارتن‌ها را برای جا دادن وسایل از کنار خیابان و از این مغازه‌ و آن مغازه با هزار التماس، دریافت کنید، کارتن‌های سالم بخرید. هر چه کارتن‌های سالم بزرگ‌تر و به تعداد بیشتری داشته باشید، حمل و نقل هم در زمان کمتر و هم با هزینه کمتری انجام خواهد شد. در نهایت هم کمترین خسارت به شما وارد می‌شود.همچنین سعی کنید تا جایی که می‌شود تمام وسایل را داخل کارتن بگذارید،حتی جعبه‌های کوچک کریستال‌ها، لباس‌های زمستانی، گل‌های مصنوعی، سبد‌های شستشو و جاروبرقی را استفاده از کارتن‌های شل و وارفته درست وقتی به شما خسارت وارد می‌کنند که زمان بحرانی فرا رسیده است. خسته‌اید و کارگرها در گرما از تک و تا افتاده‌‌اند، یک کارتن شل و وارفته هنگام خارج کردن باز یا پاره می‌شود و کل وقت و هزینه شما به هدر می‌رود. بگذریم از این‌که، در این مواقع، کارگرها اصلا وظیفه خود نمی‌دانند که وسایل را بدون کارتن و به نحو دیگری جابه‌جا کنند. نه تنها باید کارتن‌های صحیح و سالم و محکم تهیه کنید، بلکه بهتر است از چسب‌های نواری پهن استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند که از سالم رسیدن بار به مقصد مطمئن شوید. در ضمن استفاده از ریسمان‌های محکم و در صورت ممکن تهیه یک قرقره از این نوع ریسمان‌ها که معمولا سبزی‌فروشی‌ها از آن استفاده می‌کنند، هم می‌تواند راه حل مناسبی برای بسته‌بندی درست باشد. وقتی جعبه‌ای با ریسمان محکم از چهار طرف بسته شده باشد نه تنها خطر کمتری در مورد شکستن اشیاء داخلی دارد بلکه جای دست خوبی هم برای کارگران طراحی شده است.( در اینجا هم میتوانید از اتوبار پارک وی کمک بگیرید . شرکت اتوبار پارک وی بعنوان یک شرکت تخصصی بسته بندی و اسباب کشی با شناسایی نیازهای افراد به ارائه ی پکیج ها و جعبه های مناسب برای بهره وری مورد نظر شما پرداخته است .این جعبه ها به شما کمک میکند که علاوه بر حکمفرایی نظم بر این حجم کار از آشفته بازار احتمالی بعد از اسباب کشی نیز جلوگیری کنید )

بعد از جمع کردن وسایل و قرار دادن آنها در جعبه ها نوبت به چیدمان جعبه ها در خانه میشود که این کار مستلزم استفاده از یک الگوریتم دقیق برای جابجایی بعدی وسایل است . سعی کنید راه خوبی را برای کارگرها برای عبور از اتاق‌ها و رسیدن به آشپزخانه باز کنید. یک چیدمان درست، که باعث می‌شود وسایل شما به خوبی در پشت خاور جا شود و ذره‌ای جا هم هدر نرود، در حالتی اتفاق می‌افتد که طبق گفته قدیمی‌‌ها اول هندوانه‌ها را بچینید بعد سیب‌ها و بعد آلبالو گیلاس‌ها را.( البته کارگران اتوبار پارک وی با استفاده از تجربه خود به چیدمان درست و عالی وسایل میپردازند ! در اینجا هم اتوبار پارک وی بهترین خدمت را ارائه میدهد )

بعد از انجام اسباب کشی درست وقتی که در ذهنتان خانه جدید را با تمام وسایل، مبلمان و ظاهر خوش تصور می‌کنید، باید پیه یک هفته بی‌گازی، بی‌تلفنی، بی‌لباسی، بی‌اتویی، بی‌غذایی و… را به تن خود بمالید. هر چند با یک بسته‌بندی درست و نوشتن نام وسایلی که در داخل کارتن‌ها گذاشته‌اید، می‌‌توانید تا حدودی از این سردرگمی کم کنید، اما به هر حال اینها اتفاقاتی است که کم‌ و بیش در هر اسباب‌کشی می‌افتد!‌ یادتان باشد که قرار است فردا به اداره بروید و اتو را پیدا نمی‌کنید. برای درست کردن یک لیوان چای ساده دچار مشکل می‌شوید. یخچال را بعد از جابه‌جا کردن تا یک روز نباید به برق بزنید و یخ ندارید، تمام محتویات فریزر آب شده است و آب آنها روی وسایل دیگر ریخته شده،‌ درست وقتی که باید مهم‌ترین و بهترین لباس‌ها را پیدا کنید بدترین و غیرقابل مصرف‌ترین آنها را پیدا می‌کنید. در اینجا بازهم تاکید میکنیم که استفاده از تجربه ی مشاوران مجرب اتوبار پارک وی شما را در رساندنتان به نتیجه همراهی خواهد کرد و تا حد امکان از ایجاد آشفتگی های بعد از اسباب کشی جلوگیری خواهد کرد.