شماره تماس: 88229100-021|09126889273

 

باربری مرکز تهران

باربری مرکز تهران با دارا بودن ناوگان کامل حمل و نقل شامل کامیون و کامیونت، نیسان و وانت بار امکان سرویس دهی سریع در مناطق مرکزی تهران را فراهم آورده است.

اتوبار مرکز تهران حمل بار و اثاثیه منزل و همچنین بسته بندی اثاثیه منزل و اسباب کشی در کلی مناطق مرکزی تهران انجام می شود.

درستکاری، سرعت و دقت در باربری مرکز تهران

باربری مرکز تهران، شغل و حرفه ای است که با توجه به جمعیت بالای تهران علی الخصوص در مرکز آن، بسیار گسترده شده است اما یک باربری مرکز تهران، باید دارای صفت هایی همچون درست کاری، سرعت، دقت، ماهر بودن، برنامه مدون و . . . باشد. تیم ما با داشتن تمام فاکتور های یک باربری ایده آل، آماده خدمت رسانی به مردم عزیز در مرکز تهران است. باربری مرکز تهران، کاری سخت و دشوار است که تیم ما با دقت عمل فراوان نسبت به این کار اقدام می کند.

 

زمان بندی مناسب اسباب کشی و باربری مرکز تهران و حمل وسایل

شرکت باربری پارک وی، باربری مرکز تهران را بر عهده داشته و در این زمینه، ادعای بهترین بودن را دارد.

زمان اسباب کشی به عوامل فراوانی بستگی دارد. اگر از نظر آب و هوا بخواهیم نظر بدهیم، بهترین زمان و فصل، از اواخر بهار تا اواخر تابستان است؛ زیرا معمولا در این بازه زمانی، بارش کمتر است و امنیت وسایل شما، بیشتر از زمان های دیگر است. یکی دیگر از عوامل، می توان به تعطیل بودن مدارس و راحت تر بودن خانواده از نظر درسی اشاره کرد.

به دلیل اینکه در فصل زمستان، حجم درخواست ها از فصول دیگر کمتر است، معمولا شرکت های باربری در این فصل، تخفیف هایی را لحاظ می کنند و هزینه باربری در این فصل کمتر است

 

باربری مرکز تهران با بیمه حمل و نقل

بیمه حمل و نقل، بیمه ای است که در مقابل هر گونه خسارات احتمالی، هزینه ی آن توسط شرکت بیمه گر تأمین می شود.

مواردی نظیر تصادف وسیله نقلیه حین جابه جایی، واژگونی وسیله نقلیه حین جابه جایی، پرتاب شدن کالا ها و وسایل و خراب شدن یا شکستن آن ها در حین جابه جایی، آتش سوزی و انفجار وسایل حین جابه جایی، سرقت و . . . مشمول بیمه حمل و نقل می شود.

تیم باربری مرکز تهران ما، با بیمه حمل نقل، باعث تضمین به مشتریان خود در رابطه با هرگونه خسارات احتمالی شده است.

 

شماره تماس: 88229100-021|09126889273