شماره تماس: 88229100-021|09126889273

 

باربری شرق تهران

باربری شرق تهران به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات حمل و بسته بندی اثاثیه منزل است. حمل بار به کلیه شهر ها و استانهای ایران نیز صورت میپذیرد.

اگر در منطقه شرق تهران هستید برای تمامی خدمات اتوبار و باربری و بسته بندی و حمل و نقل در شرق تهران با ماتماس بگیرید. ما به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

باربری شرق تهران از پارک سوهانک تا بوستان سرخه حصار

با سابقه فراوان در باربری شرق تهران آماده ارائه خدمات تخصصی باربری و اسباب کشی هستیم و افتخار میکنیم که باربری شرق تهران تخصص ما است.

در تمام مناط شرق تهران شامل پارک سوهانک، مهران، تهرانپارس شرقی، دلاوران، سراج، استخر، امام حسین، پیروزی، دماوند، قاسم آباد، تسلیحات، وحیدیه، اصفهانک، حشمتیه، نارمک، حاک سفید، سرخه حصار، نظام آباد، لویزان، تهرانپارس، سبلان، مجیدیه، دردشت، و سایر مناطق شرق تهران سرویس دهی انجام می شود.

چنانچه به دنبال خدمات باربری در شرق تهران هستید همین الان می توانید با ما تماس بگیرید.

 

باربری شرق تهران تا اتوبان شهید بابایی

خدمات باربری و اسباب کشی تا شرقی ترین نقاط تهران شامل اتوبان شهید بابایی، جاده دماوند و بزرگراه یاسینی خیابان شهید خلعتبری و بزرگراه رسالت را پوشش می دهد. همچنین سرویس دهی به شهرک امام خمینی و سرخه حصار در اسرع وقت صورت می پذیرد.

 

خدمات باربری در سراسر محدوده بزرگراه شهید زین الدین در شرق تهران

بزرگراه شهید زین الدین محدوده وسیعی در شرق تهران را شامل می شود که خودرو های ما در سراسر این محدوده و در کمترین زمان آماده ارائه خدمات هستند از ابتدای بزرگراه تا انتها مانند فروشگاه دیجی کالا ، بلوار اتحاد ، بلوار بهار و بوستان سپه شهر تا بزرگراه باقری و بوستان شیان و بزرگراه امام علی و بزرگراه شهید صیاد شیرازی تا بزرگراه شهید همت.

باربری شهرک ولفجر و تمامی مناطق اطراف در شرق تهران

بلوار فجر و خیابان بابائیان و خیابان لاله ، دانشگاه پیام نور تهران شرق و دانشکده HSE دانشگاه شهید بهشتی و شهرک حکیمیه و کوی دانشگاه و خیابان بهشت و خیابان شکوفه

 

شماره تماس: 88229100-021|09126889273